2000 Jetta GLS 2.0L swapped with a 24V VR6 Turbo and Quattro. 525AWHP.
If you can read french...
Mecanique:
Moteur 2.8 24v forgé
Pistons Ross 8.5:1 81mm
Rods H-beam 4340 eurospec
Main bearing coated calico
Rods bearing coated calico
Moteur balancé harmonisé avec poulie de crank et kit de clutch
Bolt de main ARP
Bolt de rods ARP
Headstud Raceware
Timing chain neuve
Tension et guide de timing chain neuf
Le tout a 9,000kilo
(valeur de 5000$)
Kit turbo Custom
Intake manifold custom aluminium
Exhaust manifold cast log style pagpart
Turbo ball bearing precision pt6765
Downpipe 3" v-band
Exhaust complet 3" stainless soudé au tig
Wastegate Tial 44mm
Dumptube 2" stainless tig welded
Inlet pipe custom 4"
MAF housing 4"
Intercooler front mount custom
Piping en stainless 2.5" hot side 3" cold side
Twin diverter valve bosch
Injecteur 630cc
Software unitronic
Fuel pump walbro
Tout les hose sont des earl braided stainless ou nomex
Fitting AN partout
(valeur de plus de 10,000$)
Drivetrain
Kit de clutch DM Motorsport triple disques (valeur de 2800$)
Transmission r32 o2m 6vitesse
Cardans avant r32
Kit de quattro complet de r32
Differentiel arriere r32
driveshaft r32
(15,000 le swap quattro + 2800$ clutch)
Suspension
Coilover KW v1
Sway bar arriere r32
(1500$)
Brake
Audi TT 12.3 avant
Pads Hawks HPS
r32 arriere
Disques et pads oem arriere
(1000$)
Interieur
Interieur cuir gli gros renfort chauffant
Boost guage autometer
Wideband innovate
Roll cage 6point color matched au body, completement integré a l'habitacle
(caleur de 5000$)
Roue
Porsche twist OEM
Adapter H&R
pneu maxxis ma-z1 neuf de s'tannée
(valeur de 2000$)
Body
Front bumper custom, r32/jetta
side skirt GLI
rear lip gli shavé
Peinture neuve
(cout de 4000$ a l'hiver)